Wij zijn er!!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Wij zijn er!!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Wij zijn er!!!!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

31 Maart 2014 | Australië, Perth

Wij zijn er!

Zaterdag zijn we met de mannen richting Schiphol gereden. Eenmaal daar aangekomen hebben we de backpacks ingecheckt. De kilo's vielen best mee, in totaal 23 & 27 kilo. Die 2 maanden overleven we makkelijk met al onze spullen! Daarna Vincent en Deborah opgezocht bij de Starbucks, want die kwamen ons gezellig uitzwaaien. Daar eventjes wat gedronken en toen was het al tijd om door de douane te gaan.

We hadden nog wat tijd over en konden rustig overal rondslenteren. De vlucht van Amsterdam naar Dubai was goed te doen. Je kon fatsoenlijk zitten en er waren leuke films te zien. Rond 12 uur kwamen we aan op Dubai, we hadden daar een overstap van 2 uur en konden weer lekker rustig aan doen. We hadden geluk want bij de gates hadden ze een aantal ligstoelen staan.

Eenmaal aan boord kwamen we erachter dat deze stoelen toch wat krapper zaten en dat terwijl deze vlucht toch een aantal uur meer was. Na wat kleine dutjes en weer wat films later kwamen we aan in Perth.

In Perth werden we opgehaald door Gerry, een vriend van Tineke. Hier blijven we 2 dagen. Na een biertje en zelfgemaakte pizza sloeg de vermoeidheid toe en zijn we lekker naar bed gegaan. Het is uiterst relaxed want we hebben alle 2 een eigen kamer en samen de badkamer.

Vandaag gaan we kijken naar een huurauto want morgen begint de Roadtrip!

• 31 Maart 2014 - 09:10

Joyce Aka Oma:

Veel plezier on the road dames!
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.

Zie de verhalen tegemoet.
    Jx

• 31 Maart 2014 - 09:41

Keek:

Klinkt goed Nath, geniet ervan!!!! x KEEK

• 31 Maart 2014 - 13:10

Mies:

Klinkt goed!! Nu lekker toeren!

• 31 Maart 2014 - 18:45

Lotte:

Super dat jullie er zijn. Lekker gaan genieten. Wij tellen af tot de dag dat je hier weer bent :-)

• 31 Maart 2014 - 18:50

Roelien:

Hey Nathalie,

Goed overgekomen zo te lezen!!!
    Geniet ervan en ik lees graag wat er allemaal te beleven valt.

Grtz Roelien

• 01 April 2014 - 19:35

Ellen Voogtsgeerd:

Leuk om jullie reis zo een beetje te volgen! Geniet er van ! Groetjes Ellen

• 02 April 2014 - 01:35

Cyril:

Superrrr ben benieuwd naar jullie road trip !

• 03 April 2014 - 12:06

Mieke De Vries:

Heel veel plezier! ik ben benieuwd naar al jullie verhalen in Ozzie :-)