Roadtrip! - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Roadtrip! - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Roadtrip!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

02 April 2014 | Australië, Perth

Maandag op zoek gegaan voor een huurauto, we kwamen uit op een Hyundai i20. Best een leuk karretje als je de afbeeldingen op Google mag geloven. In de middag lekker geluncht en wat kleine dingetjes gekocht. Maandag vrij weinig gedaan, lekker gerelaxt op de bank. Tineke kreeg gezelschap van de wat schuwere kat van Gerry en Tessa. Maar zo schuw was die niet want even later lagen ze samen te slapen op de bank.
Het ritme zit er nog niet helemaal goed in, hopelijk komt dat gauw.

Dinsdag de auto opgehaald. Het zou te mooi zijn als we in 1x goed gingen. We kwamen dan ook uit bij een depot net buiten het vliegveld. Er hing gelukkig een briefje waar we wel moesten zijn. Eenmaal op het vliegveld bleek er wat met de pc te zijn dus dat duurde ook weer een tijdje. We hebben een leuke bolide gekregen; een rode Hyundai. We konden het eerste stuk achter Gerry aan rijden en verder weet Tineke de weg. Het is gelukkig ook maar 1 snelweg dus dat scheelt weer. Eventjes wat boodschapjes gehaald en het kleine stukje van 410 km kon beginnen!

Tineke reed dus die tijd vloog zo voorbij. Onderweg onze eerste kangoeroe gezien, helaas lag dit mooie exemplaar dood langs de kant. Een paar kilometer later kwamen we wat tegen en dachten we allebei; Huh een vos? En het was inderdaad een vos die langs de kant stond, erg bijzonder om dat hier te zien. Eenmaal in Albany aangekomen had Tineke zo het huis gevonden van Katie waar we de komende 3 dagen logeren.

Katie heeft een zoontje van 8 maand genaamd: Herb en wat een leuk ventje is het! 's Avonds gezellig geklets en heerlijk gegeten. Woensdag gaan we op pad met Katie en gaat ze ons van alles laten zien.

• 02 April 2014 - 08:48

Dineke:

Geniet ervan met elkaar
    Groetjes

• 02 April 2014 - 16:05

Michelle & Coen:

Nice, komt helemaal goed daar dus!
    Lekker kangaroes spotten!