Rondom Albany en Denmark! - Reisverslag uit Denmark, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Rondom Albany en Denmark! - Reisverslag uit Denmark, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Rondom Albany en Denmark!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

03 April 2014 | Australië, Denmark

Woensdag zijn we met Katie en Herb op pad geweest. We zijn in Albany langs de Gap en de Natural Bridge geweest. Erg mooi om te zien. Helaas kwam er net een ontzettende regenbui aan toen we er stonden. De foto's tonen dan ook 2 verzopen katjes, haha.

Toen het wat droger was zijn we nog bij een beach geweest, ook hier was het super mooi. Het water is hier zo helder, nog wat leuke foto's gemaakt en weer verder. Daarna nog gekeken bij Salomon Bay, super gaaf uitzicht en veel vissers. Ondertussen hadden we toch wel een beetje trek gekregen en nadat we Herb bij Bronz (vriend van Katie) hadden gebracht, zijn we gaan lunchen bij The Organic Shop. Heerlijke biologische beef curry gehad. In de avond lekker gelezen en gekletst en home made pasta pesto gegeten.

Vandaag (donderdag) zijn we met z'n 2-en op pad gegaan. Nathalie had de vorige keer niet de Tree Top Walk kunnen doen gezien die dicht was en nu we er toch in de buurt waren konden we er mooi langs. Op de terug weg zijn we langs the Green Pool en Elephant Rocks gegaan. Dat was zo gaaf om te zien. Met zulk uitzicht lunchen is niet verkeerd en dat is wat we dan ook maar doen.

Morgen gaan we op weg naar Lake Grace. Dit is Tineke haar werk plek geweest 9 jaar geleden. Het moet een erg klein gehuchtje zijn dus Nathalie is erg benieuwd hoe het er uit ziet. We zitten nu lekker bij de Mac te genieten van een mcflurry en.... Free WiFi!

• 03 April 2014 - 10:35

Hannie:

Heerlijk, ik denk dat ik ook maar die kant op kom !!!!!!!!

• 03 April 2014 - 15:57

Dirk En Gea:

Hoi,

Zelf zijn we net terug, maar als je dit al lees krijg je zelf ook weer zin om te gaan.

Natuurlijk nu nog niet maar wie weet volgend jaar.

Ga zo door met je verhalen erop te zetten,lekker om te lezen dat jullie het erg leuk hebben.
    Kijk al weer uit naar het volgende stuk.

grtjes van ons

• 03 April 2014 - 17:08

Michelle:

Tuurlijk blijft die pesto het lekkerst ;)
    Maar klinkt allemaal weer goed, denk dat ik ook snel weer die kant op moet gaan ;)

• 03 April 2014 - 19:58

Sietske Heuvelink:

Ik hoor en zie dat je enorm geniet. Leuk om te lezen. Heel veel plezier nog.

• 03 April 2014 - 22:08

Anne Ros:

Lekker genieten. Heel veel plezier.

Groetjes Harry, Marco, Dione en Anne Ros