Bijna een maand op weg! - Reisverslag uit Kakadu, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Bijna een maand op weg! - Reisverslag uit Kakadu, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Bijna een maand op weg!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

26 April 2014 | Australië, Kakadu

Kleine tussenstand:

We zijn nu bijna een maand onderweg en hebben rond de 7800 km gereden.

We hebben de eerste 2 weken als echte prinsesjes geleefd en konden heerlijk genieten van de fantastische logeerpartijtjes. De laatste 2 weken is toch wat meer afzien (Tineke spaart muggenbulten, ze is er echt goed in, met koken stroomt het zweet van je lichaam, überhaupt met bewegen en we weten dat we nooit alleen zijn met douchen gezien er altijd insecten op de loer liggen), toch is het onwijs mooi in onze camper en geeft het een gevoel van totale rijkdom als je zo rond rijdt.

Onderweg zie je zoveel, ook dieren. En de verandering in het landschap is beautiful. Daarnaast lange wegen van niks, 700 km rij je vrij goed weg, geen stress, geen gedoe! Juist! No Worries! We love Australia!

We zien de komende maand dan ook met een dikke smile tegemoet want nu wordt het echt mooi!

En dit keer valt er niemand van een berg af dat beloven we!