Coral Bay - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Coral Bay - Reisverslag uit Coral Bay, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Coral Bay

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

16 Mei 2014 | Australië, Coral Bay

De volgende ochtend lekker rustig aan gedaan en achter internet gezeten. Daarna richting Coral Bay gereden. Het was een klein stukje dus we waren er zo. Tineke haar collega en haar vriend stonden ook op deze camping en nadat we hun hallo hadden gezegd konden we bij de receptie een plekje reserveren.

We hadden een wasje gedaan en nadat dat klaar was zijn we nog naar het strand geweest. Ook dit strand was weer super, zo helder blauw. Het is waarschijnlijk ook het laatste strand dat we zien waar het nog zo lekker warm is. 's Avonds in de campkitchen gezeten terwijl Jasja en Tom gingen koken. Het was aardig druk in de keuken maar we konden mooi zitten aan een tafel. Naast ons zat een Australisch stel die ook aan het rondreizen was. Altijd gezellig om hun verhalen te horen, al bleek die man erg bijzonder te zijn.

De volgende ochtend wederom lekker rustig aan gedaan, we hadden besloten om toch nog maar een nachtje extra te blijven. Het was hier zulk lekker weer overdag en we moeten natuurlijk nog een beetje extra van de zon genieten.

We hebben wat leuke cadeautjes gekocht voor het thuisfront en zijn daarna heerlijk naar het strand geweest. We hadden vandaag alle 4 een makkelijk dagje koken dus konden we mooi rustig zitten kletsen. Er stond een ander Nederlands stel iets verder op en die kwamen er 's avonds ook nog bij zitten. Rond 22.00 uur kwam de campground beheerder ons zeggen dat we stil moesten zijn want we veroorzaakten wat geluidsoverlast. Viel reuze mee!! Het volume ging wat zachter en we hebben nog gezellig gekletst. Dit zijn de mooiste dingen van backpacken; geweldige dingen zien en doen maar bovenal leuke mensen ontmoeten.