Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer! - Reisverslag uit Borne, Nederland van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 Maart 2014 | Nederland, Borne

Nog 1 weekje en dan gaan we weer richting Australië!

Het heeft anderhalf jaar aan voorbereiding gekost maar dat vergeten we gewoon eventjes.

De meeste plannen zijn gemaakt en de route is uitgestippeld. De eerste 1,5 week reizen we tussen Perth & Esperance. Tineke heeft vroeger in die buurt gewerkt en kent nog veel mensen die daar wonen, tussen de bezoekjes door lekker genieten van al het moois in die regio.

Waar Nathalie vooral naar uitkijkt is de aankomst in Perth. Dat was toch echt haar Home away from Home toen ze daar in 2009 aankwam. En dit geldt ook voor Tineke, zij is daar in 2004 erg lang geweest en in 2012 weer. Beiden zijn wij erg Western Australia verslaafd.

Na Perth vliegen we naar Brisbane, vanuit daar huren we een busje. Dit keer geen afgetrapt ding uit 1995 waarvan je hoopt dat hij het doet maar nu 1 waarmee je je kunt vertonen op de weg (denken we). Vanuit Brisbane reizen we richting Townsville om via de binnenlanden richting Darwin te gaan. Eenmaal in Darwin reizen we weer terug naar Perth. Over dit stuk doen we ongeveer 5,5 week. In Perth hebben we dan nog een paar dagen om te relaxen.

Wij zullen proberen de blog up to date te houden.

• 21 Maart 2014 - 17:05

Coby:

ohhhhhwww Coby dat gaat SNEL!!! Jammer dat we niet meer hebben kunnen afspreken, maar ik wens je heel veel plezier! Ik ga je volgen!! Kus Coby

• 21 Maart 2014 - 17:28

Carmen:

Heeeel veel plezier alvast!! :D Lekker genieten van al het moois.
    Volgende week kom ik nog even een theetje doen!

• 21 Maart 2014 - 23:53

Koos En Hannie:

Wij wensen jullie een hele fijne reis, en gelukkig is het nu maar voor 2 maanden.
    Geniet er maar van en wij gaan jullie zeker volgen .dikke kus van ons xxx

• 22 Maart 2014 - 09:05

Mariska:

Nog maar 7 nachtjes slapen en dan is het al zover! Heeeeeeel erg veel plezier daar en we kijken uit naar alle avonturen waarvan we straks via je blog kunnen meegenieten :-)

• 24 Maart 2014 - 18:18

Mies:

WOEHOE!!!!! Veel plezier!!!

• 28 Maart 2014 - 12:40

Anne Ros:

Heel veel plezier en geniet ervan.

Gr Harry, Marco, Dione en Anne

• 28 Maart 2014 - 19:17

Dirk En Gea:

Nog ff en dan afscheid nemen van je poeppie!!!!
    Snik snik snik

Maar geniet van al dat moois. En niet slapen op stille plekken

• 30 Maart 2014 - 11:11

Hier Met Opa:

Hallo allebei heel veel zon en veel plezier xxxx