Airlie Beach - Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Airlie Beach - Townsville - Reisverslag uit Townsville, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Airlie Beach - Townsville

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 April 2014 | Australië, Townsville

Zaterdag rustig aan vertrokken richting Townsville. Dit was maar een klein stukje rijden (250km) we hadden in ons boek al een mooie rest area gevonden waar we konden overnachten en deze was zo gevonden. Toen we er aan kwamen was het nog mooi rustig en konden we het mooiste plekje zoeken. Ons uitzicht was erg mooi, aan de ene kant de bergen en aan de andere kant het tankstation. We zagen al dat het een plekje was waar een toilet en douches bij zaten maar bij nadere inspectie (lees kokhalzend in de toilet/ doucheruimte staan) kwamen we er achter dat het niet heel erg fris was. De public toilets zijn nog schoner onderweg. Maar we hadden geluk dat het tankstation waar we bij in de buurt stonden 24- uur open was. Al gaf de werknemer een kleine hint m.b.t. het toilet hutje bij ons in de buurt, maar no way dat we er heen gingen.

Nog 2 Engelse meisjes ontmoet die al 15 maanden aan het reizen waren en nog lang niet naar huis wilden want ze hadden nog zoveel niet gezien en gedaan. Dat is toch het mooiste wat er is, werken en reizen en niet denken aan terug gaan. Ze vertelden ons wel dat je tot je 35ste in Canada een jaar kan werken, dat klonk best leuk! In Australië mag je namelijk maar tot je 30/31ste werken op een working holiday visa . We zijn op tijd de camper in gegaan want we worden lek gestoken door die verschrikkelijke muggen. Eenmaal in het busje hadden we een andere verrassing, Ieh!!, Nathalie wilde een vlieg dood slaan maar toen kwam er een ander vies goor zwart beest ergens uit vallen, Tineke heeft het natuurlijk netjes gepakt want Nathalie durft dat niet, ze hield het zakje wel mooi vast.

Op eerste paasdag werd Nathalie wakker met het beste nieuws deze vakantie!! Kleine Zola is geboren! Wat een poppetje om te zien, helaas moet ze nog eventjes wachten tot ze haar mag vasthouden

• 24 April 2014 - 20:01

Mies: