Lake grace tot Perth! - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Lake grace tot Perth! - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Lake grace tot Perth!

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

12 April 2014 | Australië, Perth

Lake Grace was weer erg gezellig! Donderdag hebben we eerst wat gedronken in de pub en daarna door naar Fiona. Jo, Leon, Brent, Ashley en Kristian waren er ook voor een hapje en een drankje en al gauw was het erg gezellig met z'n allen, het ging van zingen tot hoelahoepen en midden in de nacht ging de BBQ ook nog aan. Het was weer veel te laat geworden maar dat gaf niet gezien het onze laatste avond hier was. Het opstaan die paar uur later was wat zwaarder, pff.

We hebben nu dan ook besloten om dat bier maar even te laten staan. Die ochtend rustig aan gedaan en heerlijk geluncht in Lake Grace. Afscheid genomen van Fiona en zo kon onze trip naar Mandurah beginnen.

We blijven logeren bij Craig voor 1 nacht, hij woonde eerder ook in de buurt van Lake Grace (Pingaring) en Tineke heeft voor hem gewerkt. Eenmaal bij zijn huis aangekomen vielen we van de ene verbazing in de andere. We waren terecht gekomen in een aflevering van MTV cribs. Mijn god wat een kast van een huis! Onze kamer was ook super! Samen pizza gegeten en vlot daarna is Nathalie op bed gaan liggen gezien de vermoeidheid naar boven kwam. Tineke heeft nog een tijdje gezellig zitten kletsen en het niet drinken toch maar over boort gegooid.

Vandaag (zaterdag) hebben we vanmiddag afgesproken met Erik, Nacia en de kids. Nathalie kent hun nog van de vorige keer in Australië. We zijn samen naar een soort dierentuin geweest en Kings Park, wat beiden erg gezellig was! Daarna is het om middernacht tijd om aan onze grote Roadtrip te beginnen! Wij hebben er ontzettend veel zin in!

• 16 April 2014 - 18:17

Mies:

Ha fantastisch, ik werd altijd maar dan ook altijd gecheckt ook gevaarlijke stoffen en expolsieven op alle vliegvelden in oz.
    Maar klinkt goed, veel plezier nog!!
    Road trips wordt het leukst denk ik, leuk stukkie!