Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 April 2014 | Australië, Brisbane

Rond een uurtje of 8 in de ochtend kwamen we aan in Brisbane. De vlucht duurde in totaal 4 uurtjes en we gingen 2 uur verder in de tijd (we zitten nu op 8 uur tijdverschil). We waren beiden toch wel een beetje moe, maar gelukkig was de bagage gauw gevonden en konden we met onze (te zware) backpacks de Air Train naar Brisbane nemen. Deze zette ons bijna voor de deur van het hostel af. Eenmaal in het hostel hadden we het geluk dat we gelijk in onze kamer konden. Spullen neer gezet en eventjes de ogen dicht gedaan om wat slaap in te halen.

Rond uurtje of 11/12 Brisbane in gegaan om te gaan lunchen want we hadden mega trek! Al gauw vonden we een Subway broodjes zaak, daar hebben we dan ook gegeten. Al was dat wel 1 van de laatste keren want het was samen 25! dollar, haha. Dat zijn geen backpack prijzen. Daarna wat rond gewandeld in de stad en de bieb opgezocht. Hier is het internet gratis en we blijven natuurlijk echte Nederlanders.

Het weer is hier wel erg beroerd, dit komt door een cycloon die een paar dagen geleden langs is geweest.