Noosa - Agnes Water - Reisverslag uit Doonan, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Noosa - Agnes Water - Reisverslag uit Doonan, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Noosa - Agnes Water

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

18 April 2014 | Australië, Doonan

Vanmorgen had Tineke de wekker mooi op tijd gezet om nog even te kunnen genieten van ons uitzicht. Rond een uurtje of 12 begonnen we aan onze reis naar Agnes Water; een kleine 400 km. De weg er naar toe was zo mooi groen, echt gaaf om te zien! Net voor we er waren was er nog een politie controle. Nathalie mocht een blaastest doen en haar rijbewijs getoond en we konden weer verder. De agent was zeer vriendelijk en vertelde ons waar we heen moesten rijden en hoe lang het nog was.

We hadden gezien dat er 2 gratis plekken waren om de camper neer te zetten, helaas hebben we er 1 niet gezien en was de 2e al vol. Het was ondertussen al schemerig aan het worden dus we moesten nu echt wat gaan zoeken voor de nacht. De eerste camping was wat aan de dure kant (40/45dollar) dus deze skippen we maar even. We wisten dat er nog 1 een stuk terug zat maar in het donker was het slecht te zien, gelukkig uiteindelijk toch gevonden. Deze was 30 dollar dus prima te doen. We stonden als enige op een veldje. Wel waren er wat kleine ieh ah oe momentjes tijdens het lopen richtingen de toilet. Er liepen namelijk padden en mini versies ervan en Nathalie en beestjes gaat echt niet samen. Tineke zei al ( en velen voor haar); je hebt dan een mooi land uitgekozen. Maar gelukkig doet de omgeving een hoop goed en neem ik dat soort dingen maar voor lief.

• 18 April 2014 - 17:24

Mies:

Net als die mega sprinkhaan toen in de bus, die vond jij ook erg leuk haha!