Amazing Karajini!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Amazing Karajini!!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Amazing Karajini!!!!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

02 Juli 2010 | Australië, Sydney

4-4-10
We komen rond half 10 aan in karajini, mooi optijd dus :D
We hebben onze plek gauw gevonden en nadat we de tent hebben opgezet gaan we voor een swim/walk.
Denise en Virginie bleven bij de waterval dus besluiten Marion en ik de walk te doen.
Deze was goed te doen ookal was het erg warm.
We kwamen nog bij een andere waterval en deze was net zo mooi als de eerste.
Verder hebben we die dag echt lekker gerelaxt en s’avonds de nodige gekke foto’s gemaakt.
Virginie en ik slapen met zn 2en in de van de andere 2 slapen in de tent dus slapen komt vanavond vast goed!

5-4-10
We staan vroeg op want we willen naar de andere kant van het park.
En dat betekende 33km rijden.
Bij het ecoretreat aangekomen worden we gewaarschuwd voor een slang die onder de traptreden leeft.
Heerlijk al dat wildlife haha
Na de nodige informatie gaan we op pad naar de gorges en hike’s.
Het was een hoop gekleim en geklauter op smalle stenen maar uiteindelijk toch gehaald.
We kwamen uit bij de spiderwalk, je moest tussen 2 rotsen gaan klimmen om daar uit te komen.
Maar ik had geen enkel profiel onder mijn nike’s zitten dus ik gleed weg waardoor ik besloot om dit maar even over te slaan :D
Volgends de meiden was het wel super mooi geweest.
We moesten dezelfde weg terug klimmen maar toch moet je elke keer goed kijken hoe je je voeten neerzet wil je niet vallen haha.
En dat is voor mij best een hele klus aangezien ik motorisch niet echt stevig sta haha
Nadat we deze hadden gedaan was het nog erg vroeg dus besluiten we om er nog 1tje te doen. Dat heete de handrail pool
Maar de mensen die we tegen kwamen zeiden dat je best nat kon worden en natuurlijk had ik net me bikini niet aan....
De meiden hadden al hun tassen bij zich en marion had vooral haar dure camera bij zich dus we besluiten net als de rest de tassen ergends neer te zetten.En marion neemt de waardevolle spullen mee.
Ik kijk ondertussen of ik mijn schoenen aan kan houden.
Maar voordat die gedachte in mijn hoofd is, glij ik uit en val ik met de voetjes in het water.
Nou dat was al 1 ding om me geen zorgen over te maken haha
Aangezien ze al nat waren houd ik ze ook maar lekker aan.
Wel gauw me broek uitgedaan en wat was ik blij dat ik lekker in me boxershortje verder kon.
We moesten best een eindje lopen en ik zeg nog zo goh het verbaasd me dat ik nog niet gevallen ben.
En ja hoor ik glij uit en val in het water!!
Ik moet echt ophouden met zulke dingen te denken haha
Uiteindelijk kwamen we aan bij de handrailpool.
En het was adembenemend!
Maar niet omdat het zo mooi was, nee het was zo glad dat ik vergat te ademen haha.
Het water lipe in een geultje naar beneneden en je moest je erg goed vast houden want het was spekglad.
Vergelijk het met mos wat nat is, zo glad.

Na een kleine glijpartij van mijn kant was het tijd om naar beneden te klauteren via een touw.
Je kon niet zien waar je je voeten kon neerzetten maar gelukkig kon iemand mij dat vertellen.
Anders was ik zo naar beneden gepleurd haha
Met het hart nog in de keel kon ik wel genieten van een super mooi uitzicht!
De meiden gingen zwemmen maar ik wou liever niet in me ondergoed gaan zwemmen :D
Aan het gezwem kwam ook een eind en toen kwam het ergste weer naar boven klimmen.
En waarom zou ik niet nog een keer uitglijden haha.
Maar dit keer dit het best zeer en viel zo hard dat mijn zonnebril besloot van mijn hoofd tegaan en een duik te nemen in het water.
Maar ik was allang blij dat dat viel en niet ik :D
Eenmaal bij de auto aangekomen waren we blij dat we het gedaan hadden en dat we veilig zijn terug gekomen.
Want bij deze hike zijn er de nodige valpartijen geweest en niet eens allemaal van mijn kant.
We besluiten ons bij het ecoretreat op wat lekkers te trakteren :D
De benzine was bijna op maar we moesten morgen nog weer een heel stuk rijden binnenin het park.
Dus besluiten we naar Tom Price te rijden.
Dat is zo’n 70km verder op.
Daar gauw de tank gevuld en hup weer terug voordat het echt donker is.
Na het eten drinken we lekker een theetje en opeens hoort ziet denise iets in de struiken ze schijnt maar ziet niets.
Ze hadden ons verteld dat er dingo’s zaten op onze campground dus we vermoeden dat het er 1 was.
Maar echt lekker zit ik niet meer en hou de omgeving goed in de gaten.
Beter had ik dat niet gedaan want ik schijn ineens vol met me zaklamp op een dingo!
Na mijn hysterische gegil en de redding van virginie’s Go away en geklap, besluit hij toch maar tegaan.
Ik duik de auto in en kom er ook niet meer uit tot de volgende morgen!

6-4-10
Vandaag zetten we Marion en Denise af voor hun tour.
Virginie en ik besluiten om eerst ff tegaan relaxen onder het genot van koffie en de nodige roddelbladen.
Nadat ons dat ook ging vervelen zijn we opweg gegaan om de volgende hike’s te doen.
Als eerste gaan we naar Goffre Falls.
Dit was ook weer een hoop geklim en gekleuter op nauwe rotsen maar op het einde konden we mooi zwemmen.
Dat is altijd erg fijn als het erg warm is haha.
Maar ook aan het zwemmen moest een eind komen en konden we weer naar boven klauteren.
Naar boven is altijd een stuk zwaarder dus ik was blij dat ik uitindelijk weer boven stond.
Daarna gingen we naar knox gorge.
We waren een tijdje aan het wandelen maar het pad werd ons toch iets te glad.
Je had van die grevel steentjes en daar gleed je zo op weg dus we gaan maar gauw weer naar boven.
Weer terug gereden naar waar we de meiden opzouden pikken.
S’avonds weer bezoek gehad van mijn grote vriend de dingo... brr man ik houd al niet van honden laat staan wilde honden haha.
Morgen verlaten we Karajini.
Echt jammer want ik heb hier vollop genoten het was echt tot nu toe het mooiste wat ik heb gezien!!

  • 02 Juli 2010 - 06:37

    Joyce:

    Hé Nat,

    Je loopt achter!!!!
    Hahaha!

    Jx

  • 02 Juli 2010 - 11:18

    Inge:

    haha idd...
    Maar wel een heel leuk lachwekkend verslag!!!
    tot gauw op een terasje in zwolle!!!
    xxx

  • 02 Juli 2010 - 15:07

    Merel:

    Hee nat!

    klinkt leuk daar!
    ben wel jaloers hoor
    succes met die honden:P
    spreek je snel weer!

    Xxx

  • 04 Juli 2010 - 06:32

    Dirk:

    Hoi Nat,

    Het valt niet mee he daar,wat een zwaar leven zo al die mooie dingen bekijken en dan moet je ook nog je reisverslag bij houden.
    Geniet er maar mooi van.

    grtjes dirk

  • 09 Juli 2010 - 11:01

    Hannie:

    Hoi nat,

    JAAAAA je bent nog steeds niet bij maar ik geniet van je mooie verhalen groetjes en een dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nathalie

.

Actief sinds 21 April 2009
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 37247

Voorgaande reizen:

06 November 2014 - 13 November 2014

Mijn eerste reis

29 Maart 2014 - 31 Mei 2014

Australië 2014

06 Januari 2009 - 13 Augustus 2010

Eerste reis

Landen bezocht: