Halls creek tot Gregory National Park - Reisverslag uit Halls Creek, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Halls creek tot Gregory National Park - Reisverslag uit Halls Creek, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Halls creek tot Gregory National Park

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

28 Augustus 2010 | Australië, Halls Creek

12-4

Vanochtend heerlijk "luxe" ontbijtje gehad. Philadelphia op brood ipv de eewige chocopasta en pindakaas haha
Ik denk dat ik dat thuis niet meer kan zien...
Samen met de jongens rijden we richting de chinese wall.
Ik ben vergeten waar het allemaal om draaide en waarom hij er stond maar het was een mooi uitzicht.
Na de toeristische foto's gaan we opweg naar Wyndham.
Daar aangekomen halen we wat te snacken en wat wijn.
En met deze ingredienten rijden we richting de look-out waar we de zons ondergang willen gaan zien.
Daar eenmaal aangekomen valt het best tegen dus de jongens gaan kijken wat er nog meer is.
En blijkbaar is het daar fantastisch want ze komen vol enthousiame naar beneden gereden.
En idd het was echt een veel beter uitzicht op de zonsondergang.
Nadat de zon dan toch eindlijk besluit om helemaal te verdwijnen gaan we opzoek naar een camping.
Tot onze verbazing is deze campsite heerlijk goedkoop dus we zijn al gauw tevreden!
Na wat gegeten te hebben was het tijd voor een verfrissende duik in het zwembad.
Na het zwemmen nog eventjes tv gekeken want deze hadden ze in het keukentje staan.
Erg apart om weer tv te kijken maar ook erg leuk om weer mijn series te zien haha

13-4
Vanochtend de komende dagen ingepland want nu begint onze tijd ook wel een beetje te tikken.We rijden op ons gemakje naar Kununura en gaan daar wat art gallerie's bezoeken.
Zelfs nog even bij een brouwerij geweest maar doordat het zo hard regende konden we niet echt wat bijzonders doen.
Moet ook eerlijk zeggen dat er op sommige plekken ook totaal niets te doen is :D
We zoeken een camping op en deze heeft ook een zwembad.
De regen was ondertussen opgehouden dus een zwembad was erg welkom aangezien het nog erg warm was!
Wel zijn er zoveel muggen die mijn bloed heerlijk vinden dat ik er echt gek van word want ik krijg geen bultje van deze muggen.
Nee ik krijg zo'n dikke grote bult die eruit ziet als een blauwe plek en van kleur terug loopt.
Ik haat de australische muggen dus op dit moment haha

14-4
Sochtends gaan de meiden een walk doen die vanuit onze camping gaat maar ik besluit deze maar over te slaan en lekker rustig aan te doen.
En dat was maar goed ook want het blijkt niet zoveel aan te zijn.
Nadat alles is ingepakt rijden we verder naar Gregory National Park.
We vinden een campsite ergends in the middle of nowhere.
Er staat dat je geld moet doneren in een envolopje maar die konden we nergends vinden.
Het is er wel heerlijk rustig , maar later komen er steeds meer mensen.
@ australische jongens komen naast ons staan.
We spelen een kaartspel wat 1 van die jongens heeft uitgelegd maar hij vergat steeds een regel dus uiteindelijk was het spelltje niet zo'n succes haha.
De tijd ging anderhalf uur vooruit dus het was ook mega snel donker.
Tijdens het eten hoorden we wat geritsel in de bosjes schijtlaas als ik ben durfde ik natuurlijk niet meer die kant op.
Ik hou al niet van het donker laat staan geritsel in het dknker haha

  • 28 Augustus 2010 - 06:20

    Hannie:

    Hoi Nat,

    goed zo het begint er op te lijken nog een paar blogs en je bent weer bij ha ha ha ga zo door en tot gauw xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Halls Creek

Nathalie

.

Actief sinds 21 April 2009
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 37247

Voorgaande reizen:

06 November 2014 - 13 November 2014

Mijn eerste reis

29 Maart 2014 - 31 Mei 2014

Australië 2014

06 Januari 2009 - 13 Augustus 2010

Eerste reis

Landen bezocht: