De dagen aan het aftellen! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu De dagen aan het aftellen! - Reisverslag uit Deventer, Nederland van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

De dagen aan het aftellen!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

05 Augustus 2009 | Nederland, Deventer

Nog iets meer als een maand en dan vertrek ik al!
Maar dat komt zo wel

Alsof ik niet lang genoeg weg ga, pik ik ook nog even een paar dagen londen mee :D
Mijn nichtje gaat daar vandaag voor stage naartoe dus dat zou betekenen dat ik die heeeeeel lang niet zou zien.
Dus hebben we besloten (naja heb ik meer besloten haha) dat ik daar maar even op visite kom van 3 tot 7 september!
Heerlijk idee om nog even te gaan relaxen in een super stad en natuurlijk genieten van heerlijke starbucks machiatto's wat wil een mens nog meer!

3 dagen later vertrek ik al richting Perth.
Ik kreeg vanmiddag mijn route bevestiging terug.
Ik moet eerlijk zeggen het is erg moeilijk om te beslissen wanneer je ergends naar toe gaat...
Je moet rekening houden met de seizoenen omdat die in Australie omgedraaid zijn.

Maar dit is het geworden:
De maand december ga ik rondreizen in australie, en hoop ik kerst en oud en nieuw in sydney te vieren.

6 januari vertrek ik vanuit Sydney naar Auckland.
Daar wil ik een paar tours gaan doen om rond 12 januari met de trein naar wellington te gaan.
Dit zal dan de trein worden
http://www.tranzscenic.co.nz/services/overlander.aspx

Je bent dan een dag onderweg mits je uitstapt op de tussengelegen dorpjes.
Eenmaal in wellington aangekomen wil ik kijken of ik ook nog naar Christchurch kan.
Dit heeft geen haast want ik vlieg de 24ste pas weer terug naar perth

Mijn gezin vroeg of ik voor 26 januari weer terug wou komen omdat die dag australia day word gevierd en dat kon ik gewoon niet missen volgends hun!

Eenmaal terug in perth ga ik weer bij het gezin werken.
Ik heb alleen nog geen idee tot wanneer ik daar blijf werken.

Op 1 juni vertrek ik vanuit melbourne richting fiji voor 3! weken.
Ik wou eerst 2 weken doen maar dacht later zo vaak kom ik hier niet dus laten we er maar 3 van maken.
Daar wil ik 2 weken het eiland rondtouren om daarna lekker een week met me kont in de zon te gaan zitten.
De 22ste vertrek ik vanuit nadi naar brisbane.

Vanuit daar begint het echte avontuur als alles goed gaat!
Mijn nichtje (die van londen) kan ook in australie gaan stage lopen!
Maar ze hoort in september pas of ze erheen kan.
Maar als ze komt dan ga ik vanaf eind juni/begin juli met haar anderhalve maand rondreizen in australie.
Het lijkt me echt super om deze ervaring met zn 2en te kunnen delen...

Rond 20 aug is het avontuur afgelopen en vlieg ik naar singapore om daar een paar dagen te blijven om uiteindelijk op het vliegtuig naar schiphol te stappen.

Dit is de planning nu, maar wie weet wat er nog kan veranderen :D


Voor nu is het vooral relaxen! en aftellen.
De dagen gaan nu echt mega snel.
Af en toe werken, beetje opruimen en bedenken wat ik mee wil nemen
En vooral leuke dingen doen!

Nou dit was het weer voor nu.
De volgende komt als ik er echt zit!

Nathalie
























  • 05 Augustus 2009 - 13:54

    Joyce:

    Vet!!!!
    Nu eerst nog even lekker relaxen voordat het grote avontuur begint!
    Jx

  • 05 Augustus 2009 - 18:59

    Andrea:

    jezus kind je blijft steeds langer weg maar wel leuk voor jou denk ik hoop ik x drea

  • 06 Augustus 2009 - 06:37

    Keek:

    You go girl!

  • 06 Augustus 2009 - 11:33

    Janna:

    toppie man

  • 06 Augustus 2009 - 17:41

    Michelle:

    Wat heb je toch een lief en leuk nichtje!

  • 06 Augustus 2009 - 17:48

    Nathalie:

    haha ja heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lief nichtje :P

  • 14 Augustus 2009 - 21:05

    Inge:

    Klinkt allemaal zooooo gaaf!!!! super hoor!
    xxx

  • 20 Augustus 2009 - 18:42

    Yvonne:

    Wauw, wat een supertijd ga je tegemoet!
    Wij wensen je alvast heel veel plezier en geniet er vooral van!! Zoiets maak je inderdaad geen tweede keer mee...
    Groetjes Yvonne en de rest en we volgen je via internet!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Deventer

Nathalie

.

Actief sinds 21 April 2009
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 37249

Voorgaande reizen:

06 November 2014 - 13 November 2014

Mijn eerste reis

29 Maart 2014 - 31 Mei 2014

Australië 2014

06 Januari 2009 - 13 Augustus 2010

Eerste reis

Landen bezocht: