Londen & Vertrek/Aankomst Australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Londen & Vertrek/Aankomst Australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Londen & Vertrek/Aankomst Australie

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

12 September 2009 | Australië, Perth

Zo eindelijk weer een blog.
Ditmaal vanuit Perth!

Voordat ik naar Australie vloog ben ik nog van 3 tot 7 september naar londen geweest.
Wat is het daar super zeg! Je bent maar een uurtje vliegen van londen maar het lijkt een totaal andere wereld.
We hebben veel rond gelopen en veel gezien (voor wat je in die paar dagen kon zien.)
Het hotel waar michelle werkt is erg leuk.Ze heeft het daar goed voor elkaar!
De meeste mensen die er voor stage zijn, wonen op de 6de verdieping.
Het is een soort van etage met allerlei verschillende 2p of 1p kamers.
Natuurlijk kwam aan alle gezelligheid een eind en was het tijd om te gaan :-(
Maar dat betekende ook dat ik al bijna naar Australie zou gaan!

Dinsdag heb ik een beetje rustig aan gedaan , s'avonds was het tijd om afscheid te nemen van de familie .
Woensdagben ik bezig geweest met mijn koffer en s'avonds uit eten geweest+ nog even een verjaardag meegepikt.
Donderdag was DE dag om tegaan.
Natuurlijk paste alles niet in mijn koffer dus ik krijg een pakketje opgestuurd haha.
Voor dat ik ging nog even wat kado's gekocht voor de fam Lans en toen was het zo ver!
Half 2 reden we weg uit borculo.We waren wat eerder weg gegaan omdat we niet wisten of het erg druk op de weg zou zijn.
Nou dit was het totaaaaaaaaaaaaal niet dus we waren er erg optijd.
Daarom nog even lekker gegeten bij de burger king.
Rond half 5 de koffer ingecheckt en kwart over 5 was het tijd.
Ik was erg benieuwd hoe het afscheid zou gaan maar het viel me 100% mee.
Nadat ik door de douane was, heb ik nog even gauw een nieuwe memorykaart voor mijn camera gekocht.Want ik kan onderweg niet altijd mijn foto's oploaden en nu al helemaal niet aangezien ik laptoploos ben :-(

Eenmaal in londen aangekomen moest ik opzoek gaan naar qantas waar ik de rest van mijn tickets kon ophalen.
Daarna nog even met michelle (meisje die ik op het vliegveld had ontmoet en ook richting aus ging) een kopje koffie gedronken @ starbucks en toen was het voor haar al tijd om te gaan boarden.
We hadden helaas niet dezelfde vlucht.
Ik moest nog een half uurtje wachten voordat ik kon boarden naar singapore dus ik heb lekker op me gemakje rond gelopen.
Eenmaal in het vliegtuig verbaasde ik me toch nog over de krapheid van de stoelen.
Gelukkig kon de stoel ver naar achteren(behalve als me achterbuuf haar dienblad omlaag had)
Ik ben weer helemaal op de hoogte van de nieuwste films en comedy's.
Na het warme eten was het tijd om te slapen godzijdank had ik een slaappilletje bij me want ik werd al gek van me rug.
Toen ik wakker werd hoefden we nog maar een paar uur :-) hoeveel ik precies heb geslapen geen idee,maar ik had wel gesnurkt volgends mijn buurman haha
In singapore was het erg druk en chaotisch op het vliegveld.Mijn vlucht stond niet op het bord en mensen waren druk met elkaar aan de klets over hoe dat nu toch kon.
Ik had weinig zin om te blijven wachten totdat er wel een aankondiging op het bord stond, dus heb ik de vriendelijk vrouw van de infobalie maar even om verheldering gevraagd.
Daarna naar de juiste gate gelopen en kon het laatste stuk van mijn vlucht beginnen!
Om 00.30 kwam ik aan in perth.Eerst moest ik nog even een kletspraatje houden bij de douane wat een vragen stellen ze zeg haha.
Daarna mijn koffer opgehaald en kon ik door de laatste check!
En ja hoor na even te hebben gekeken zag ik al iemand zwaaien, Alice en Natasja haalden me op van het vliegveld.
Voordat we richting hun huis gingen heb ik nog even een kleine tour door de stad gehad.
Mijn eerste indruk was: wat is het hier groot!
Eenmaal bij het huis aangekomen nog even een kopje thee gedronken en wat gekletst en toen was het tijd om tegaan slapen.
Het duurde even voordat ik in slaap viel maar daarna heerlijk geslapen.

Zaterdag ochtend rond 10.30 eruit gegaan, natasja kwam me net halen toen ik richting het huis wou gaan.
Daar even de rest vd familie ontmoet wat een leuke jochies.
Je kan merken dat ze erg vrij zijn in hun hele doen en laten leuk om te zien want je weet het natuurlijk nooit haha.
Om een beetje de jetlag tegen tegaan samen met alice en charlie een stukje wezen fietsen. Ze heeft me de weg een beetje laten zien, maar ik ben het nu allemaal alweer kwijt.
Wel ff wennen hoor dat je links moet fietsen. Maar dat went zo volgends Alice.
Na de vakantie gaan we oefenen met de auto om links te rijden (schijt hem daar nu al voor haha)

S'avonds lekker relaxt aangedaan (ben kapot twerwijl ik dit typ dus ga lekker optijd naar bed) en maandag begint het dan echt!

Ik had echt verwacht dat ik stront nerveus zou zijn vanaf a'dam maar ik had nergends last van echt zo apart.
Want ik ben altijd zenuwachtig voor nieuwe dingen haha.
Misschien komt het nog als ik eenmaal echt besef waar ik ben.
Het is hier in elk geval echt super mooi.
Tijdens het fietsen hadden we een super uitzicht dan krijg ik wel de kriebels van o hier blijf ik dus de komende maanden!
Voor nu vind ik het wel weer genoeg,want het is een lang verhaal geworden haha

Oja mijn adres voor de komende maanden (in elk geval tot april) is:

Nathalie Veltman
12 Leane Street,
South Perth W.A 6151
Australia

Altijd leuk om post te krijgen :-)

Nathalie


  • 12 September 2009 - 11:58

    Denise:

    Whehe..
    Eerste reactie van mij!

    Heel veel succes nogmaals!
    Geniet ervan, en neem alles in je op..
    Maak véél pics (EN PLAATS DEZE :P:P)
    en zorg dat je en internationaal rijbewijs hebt?
    Als je daar wilt gaan rijden!

    xx

  • 12 September 2009 - 12:05

    Janna:

    hey natjuhhh

    Leuk om dit te lezen:D
    en popst krijg je zekers van mij ;)

    veel plezier verder en wacht je ander blogs en foto's af :D

    dikke kus

  • 12 September 2009 - 12:24

    Michelle:

    Hee Natje!

    Super leuk man! Zorg dat je een mijn album ding op internet maakt zodat wij ook van het uitzicht kunnen genieten! Jammer je weer te moeten missen in Londen... was iig super leuk! Veel plezier daar en als het goed is kom ik je daar nog wel opzoeken!!!

    XXXX

  • 12 September 2009 - 12:28

    Michelle:

    Hee, gaaf we kunnen de street view zien in google maps.. is dat witte huis jouw nieuwe huis? of welke?
    XX

  • 12 September 2009 - 12:29

    Dirk:

    hoi,

    Kan je ook aangeven in welk huis je ben daar want we hebben de geheime camera,s lopen.(google maps) we moeten nog ff contact hebben over je laptop.beeldscherm is kapot maar er is nog een andere manier.
    lekker dat je vlucht zo goed gegaan is.Hebben nog wel ff contact.

    grt dirk

  • 12 September 2009 - 16:14

    Oma's:

    Hééé Nat!

    Wat fijn dat je goed bent aangekomen!
    We zijn erg benieuwd naar de volgende verhalen!

    Take care over there!
    Geniet ervan en succes maandag!

    Groetjes, oma en oma!

  • 13 September 2009 - 12:20

    Ina:

    hey nathalie,
    leuk verslag heb je gemaakt.
    weet nu hoe het moet, dus ga ik zeker lezen en je berichtjes terug sturen.

    succes op je 1e werkdag maandag en geniet van alles!

    tot horens.

  • 17 September 2009 - 16:34

    Mirjam :

    Ik zie nu pas dat je een waar ben jij nu hebt!! vet..... oei ik krijg nu echt zo'n zin!! pff tot de 5de

  • 18 September 2009 - 07:56

    Inge:

    Hey!!!
    Fijn dat je goed aangekomern bent!! en het al zo naar je zin hebt...hihi van het snurkverhaal moest ik wel lachen...
    Ik ben net weer terug uit kos...een super leuke vakantie gehad! Heeeeeel veeel succes maandag!!! ben nu al benieuwd naar je foto's!
    wat is je mob nr?
    ik zal gauw skype aanmaken! tot hyves/mails!!
    xxxx

  • 18 September 2009 - 07:58

    Inge:

    haha ik lees dat je al bent begonnen met je werk, hihi ik loop een beetje achter ivm mijn vakantie...ben heeeel benieuwd naar je verhalen!!! Hoop voor je dat alles je goed bevalt!!!

    xxx

  • 22 September 2009 - 05:40

    Henrieke:

    Hoi Nathalie,

    ik had je niet meer gezien voor dat je weg ging, maar wens je heel veel plezier. Geniet er van en ik hou deze site wel in de gaten. Zodat ik kan lezen wat je allemaal mee maakt. Nou heel veel plezier en geniet er van.

    Groetjes Henrieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

Nathalie

.

Actief sinds 21 April 2009
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 37247

Voorgaande reizen:

06 November 2014 - 13 November 2014

Mijn eerste reis

29 Maart 2014 - 31 Mei 2014

Australië 2014

06 Januari 2009 - 13 Augustus 2010

Eerste reis

Landen bezocht: