Living the good life!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Living the good life!!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Living the good life!!!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

21 November 2009 | Australië, Perth

Het is weer even geleden, maar hier weer eens een blog :D
De afgelopen anderhalve maand heb ik redelijk goed besteed hier in het lente-achtige perth. Lees 25 a 30 graden haha
Het bevalt me nog steeds met de familie dus dat is helemaal goed!!!

Ondertussen Denise uit mandurah ontmoet, en daar besteed ik redelijk wat vrije uurtjes mee.
Erg gezellig moet ik zeggen!
De eerste keer dat ik in mandurah was heeft ze getuige mogen zijn van mijn “vogel” angst (naja alles wat vliegt als een ongelijd projectiel angst)
we hadden net een ijs(je) gehaald en tegenover de ijszaak was een klein baaitje waar allemaal vogels (meeuwen/pelikanen) zaten
Nu gingen we op een stenen muurtje zitten en dachten we dat we van ons heerlijk ijsje konden genieten Niet dus!
Opeens komt een pelikaan vanaf de andere kant met een vaart op ons af!
Man wat een vleugels! En het lande echt net voor onze neus in het water draaide zn hoofd en keek ons recht in de ogen. (ik had het gevoel in elk geval dat hij/zij mij erg doordringend aankeek.)
Je zal begrijpen dat ik een kleine gil heb laten gaan en we het verstandig vonden om even wat afstand te nemen.
Mijn god wat ging mijn hartje tekeer zeg, nog meer als dat ik in de buurt van opvliegende duiven kom haha
Gelukkig waren we wel leedvermaak voor de plaatselijke tuin schoffelaars haha.
Halloween!
Verder zijn we ook nog naar een Halloween party geweest!
Nou carnaval @ groenlo is er niets bij hoor haha.
Hier zagen de mensen er echt super gelikt uit, wel mooi om te zien dat iedereen echt zijn best doe tom er mooi uit te zien..
Omdat ik heerlijk last-minute besloot dat ik mee zou gaan moest de jacht voor een outfit erg snel gedaan worden.
Ik heb voor mijn gevoel wel uuuuuuuuuuuuuren in die winkel gestaan.
Ik heb volgends mij wel 30 verschillende kostuums aangehad maar geen 1 was het echt.
Bij binnenkomst kreeg ik als eerste een versie van een jurk die ze in de clip van moulin rouge hebben gebruikt.
Wel was deze netjes tot op de knie, ik wil natuurlijk deze mensen niet laten schrikken met mijn fantastische benen.
(Maris/Juud, ik zou met die jurk precies op de voorkant van mijn tunesie boekjes kunnen, de courtisanes uit 1865 was er niets bij!!!)
Uiteindelijk is het een devilsbride /corpsbride dress geworden.
Lekker zwart met rode doodskopjes haha.
Het was verder een erg geslaagde avond, en weer wat nieuwe mensen leren kennen altijd gezellig!

A day at the races.
Nog nooit was ik in mijn hele leven naar een paardenraces geweest maar het moest er ooit eens van komen.
Natuurlijk kon ik niet in me dagelijkse kloffie gaan dus heb ik me mooiste jurk ooit gekocht haha
Het was echt een super dagje uit.
Het zonnetje scheen en er waren heerlijke wijntjes!
Daarna met zn allen nog even de kroeg ingedoken met het plan om daarna het casino nog even in tegaan.
Helaas werd mijn droom om even wat duizenden dollars te winnen total vernietigd
We konden er niet in komen, want we hadden geen geldige legitimatie bij ons.
Echt balen, maar goed ik heb me wel vermaakt in de kroeg die avond :)

Verder is mijn leventje hier echt zo normaal geworden.
Op mijn vrije dag eventjes naar het strand is zo gewoon geworden en het blijft heerlijk!
Verder kan ik mijn leesverslaving eindelijk weer eens uitoefenen en wel met engelse boeken haha.
Wie had dat ooit gedacht,ik totaal niet maar ondertussen lees ik het net zo snel als in het nederlands.
Ook gaat het engels praten steeds beter haha,dacht dat ik wel even wat tijd nodig had maar gelukkig is dat niet zo.
Wel spreken wij meer amerikaans engels ipv het echte engels maar goed dat komt door alle amerikaanse series op tv denk ik haha

Ik ben nu wel mijn dagen echt aan het aftellen!
Mirjam (mijn reisgenootje) die komt 5 dec al hier in perth en dan 5 dagen later vertrekken we met onze van om richting Darwin te rijden.
Kan nu echt niet meer wachten!
Kijk er zo naar uit om oud en nieuw in Sydney tegaan vieren en dan eindelijke nieke en jochem weer te zien!
Zelfs een oude bekende van mij zit hier ook in Australie, die zie ik pas in feb maar dat word ook vast super!!
En….. Denise en ik gaan nog naar een super leuk festivalletje!
Wel beetje duur maar dat moet dan maar een xtje haha

O en de sint en zijn pieten hebben mij zelfs in australie gevonden!!!
Ik heb een heel leuk pakketje vanuit Deventer mogen ontvangen, zo leuk als je iets krijgt wat je total niet verwacht!

Nou dit is het wel weer ff voor vandaag.
See ya
Nathalie

• 21 November 2009 - 14:48

Hannie:

Hoi nathalie,
    weer een leuk stuk om te lezen ik hoop dat je in dec. en januari een leuke tijd krijgt met het reizen.groetjes en een dikke kuzzzzzzzzzzzzz

• 21 November 2009 - 16:46

Hoi Nathalie:

Zit ons een beetje lekker te maken met al die mooie dingen die je daar doe.
    Komt er ook nog een update met foto's op die andere site?.
    Kunnen we het ook in het echt "beleven!"
    Bijna vakantie dus, veel plezier en hou ons op de hoogte.

grt en xxxxxxjes gea en dirk.

• 22 November 2009 - 08:49

AhV3:

Hoi Nathalie
    Wat leuk om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt!
    Geniet er maar lekker van.
    Groetjes van collega's ahv3

• 23 November 2009 - 15:53

Denise:

Whaaa.. Iedere keer dat ik 'Denise' zie staan denk ik dat je iets bijzonders hebt opgeschreven voor mij... :(
    hahaha..

Maar leuk om je berichtje te lezen
    en genietse nog ff!

xx

• 23 November 2009 - 19:16

Ina :

hoi Nathalie ik vindt het geweldig om te lezen dat je het daar fantastisch naar de zin hebt mooie temperaturen fijn strandje alleen mis ik nog het vervolg van je autorijden of ben je al gewend om aan de andere kant van de weg te rijden. veel plezier verder en werk ze, hartelijke groeten van ons allemaal DOEG