Sydney!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Sydney!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Sydney!!!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

01 Februari 2010 | Australië, Sydney

Sydney!!!!!!!
De dag waar ik al maanden naar uitkijk: OUD EN NIEUW IN SYDNEY,
Na een douche gaan we opweg richting Jochem en nieke.
Ze hebben een leuk plekje gevonden waar we oud en nieuw kunnen vieren.
We moeten er 12 uur ( s’middags) zijn dus we hebben nog even tijd om boodschappen te halen.
We willen niet verhongeren in die 12 uur dat we daar moeten zitten dus we kopen redelijk wat eten.
De wraps gaan natuurlijk ook weer mee :D
Eenmaal bij Jochem en Nieke aangekomen zien we dat hun nog bezig zijn met inladen dus hebben wij mooi nog even tijd om wat te drinken halen.
De slijter zat praktisch om de hoek dus coby en coby gaan op pad voor de wijn.
We willen onze traditie natuurlijk niet verbreken en kopen we weer 2 flessen goedkope bubbelwijn.
Als we bij de rest aankomen zien we dat er nog een paar mensen meegaan.Een nederlands koppel en nog 2 duitsers.
Eenmaal klaar rijden we richting de plek en zien we al redelijk wat mensen lopen dus hup eruit om een plek te gaan bezetten.
We komen uit bij een klein parkje waar ongeveer 100 man kon zitten en we kunnen na wat passen en meten fantastisch zitten.
En wat een uitzicht, Precies op de bridge!!!
Er tikken wat uurtjes voorbij en mirjam moet even de beentjes strekken.
Dus die gaat met jochem even op pad,na een snelle beslissing besluiten we dat we ons best een keer mogen verwennen met Malibu!!!
Er tikken weer wat uurtjes voorbij en dan is het 9 uur. Tijd voor het kindervuurwerk.
Nou dit vond ik al fantastisch dus ik ben benieuwd wat het grote vuurwerk me brengt.
Mirjam, jochem en nog wat anderen kruipen op het dak van een hutje wat in het midden staat ,en ik blijf veilig op de grond genieten van het vuurwerk.
Wat een kippenvelmoment! Wie had dat nu gedacht dat ik dit ooit nog een keer mocht meemaken?
Ik in elk geval niet haha maar o wat was het super!!
Nadat ons gezelschap weer bij elkaar was , even de sterretjes afgestoken met natuurlijk: CHAMPAGNE!
Rond een uur of 1 lopen we terug richting ons hostel.
Het blijkt een wandeling van bijna 2 a 3 uur tezijn.
Onderweg zoveel gelachen om mensen die echt ladder ladder zat zijn.
Toen we eindelijk bij ons hostel aankwamen was ik erg blij want o wat deden mijn voetjes zeer!!!
Mijn voeten zijn teva’s gewend en ja die wou ik natuurlijk niet aan met oud en nieuw haha.
Nadat ik mijn voeten de rust gaf sloten ook mijn ogen zich erg snel.



Aangezien dit al een heel verhaal is zal ik voor de rest van Sydney een nieuwe blog aanmaken :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nathalie

.

Actief sinds 21 April 2009
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 37247

Voorgaande reizen:

06 November 2014 - 13 November 2014

Mijn eerste reis

29 Maart 2014 - 31 Mei 2014

Australië 2014

06 Januari 2009 - 13 Augustus 2010

Eerste reis

Landen bezocht: