Hanging out @ Sydney. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu Hanging out @ Sydney. - Reisverslag uit Sydney, Australië van Nathalie Veltman - WaarBenJij.nu

Hanging out @ Sydney.

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

01 Februari 2010 | Australië, Sydney

1-01-10
In de ochtend alweer optijd wakker, en aangezien we tien uur voor liepen op Nederland kon ik mooi mijn familie eventjes bellen en ze gelukkig nieuw jaar wensen :D .
Nadat ik iedereen aan de telefoon heb gehad zijn we Sydney maar eventjes gaan verkennen.
De dag ervoor hebben we een gratis hop on hop off bus gezien dus die nemen we natuurlijk gelijk :D
We komen uit bij de harbour en lopen daar een beetje rond.
En daar is het Opera House weer, lekker toeristisch een foto genomen en richting het centrum gelopen.
Daar de shops een beetje verkend want alles is gewoon open op 1 januari.
De vermoeidheid kwam toch gauw opzetten en we hebben lekker rustig aan gedaan deze dag.

De rest van de dagen Sydney verkend, behoorlijk wat gelopen en gezien.
En ik wist dat Hearthbreakhigh in maly was opgenomen dus hup met de ferry erheen.
En na een paar uur kom ik tot een grote teleurstelling.
De hele set is net een jaar/ 2 jaar geleden afgebroken dus ik baalde behoorlijk want ik had nog zo op internet gekeken of het er nog was.
Maar ik had niets gevonden dus ik was ervanuit gegaan dat het er nog was.
Maar al met al was het een leuk tripje.

Verder nog een 1 op 1 date gehad met nieke :D
Gezellig met zn 2tje het wildlife park in Sydney ingegaan.
En het aparte daaraan was: het zat gewoon midden in de stad haha.
Na een hoop gekletst werd het s’avonds toch tijd om weer afscheid te nemen
We vertrekken beiden over een paar dagen alleen in de tegenovergestelde richting dus waarschijnlijk zullen we elkaar niet meer zin hier in Australie.
Die avond ook voor het eerst Sushi gegeten.
Na wat gekloot met de stokjes kon mijn Sushi avontuur beginnen.
En het was zalig! En vanaf nu aan ga ik het zeker vaker eten.
Na wat ontspannende dagen is het dan ook echt tijd om Sydney weer tegaan verlaten, we hebben een plaatsje in de greyhound bus geboekt en morgen gaan we richting Coffs Harbour!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Nathalie

.

Actief sinds 21 April 2009
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 37247

Voorgaande reizen:

06 November 2014 - 13 November 2014

Mijn eerste reis

29 Maart 2014 - 31 Mei 2014

Australië 2014

06 Januari 2009 - 13 Augustus 2010

Eerste reis

Landen bezocht: